مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:302020-09-26اقتصادي

80 روستای خدابنده در انتظار اجرای طرح هادی


 مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدابنده گفت: در 80 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان به علت تامین نشدن اعتبار، تاکنون اجرای طرح هادی در آن ها محقق نشده است.

- ایسنا/زنجان  مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدابنده گفت: در 80 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان به علت تامین نشدن اعتبار، تاکنون اجرای طرح هادی در آن ها محقق نشده است.

علی محسنی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه از 182 روستای بالای 20 خانوار، تهیه طرح هادی برای صد درصد روستاها صورت گرفته است، اظهار کرد: اجرای این طرح در 102 روستای خدابنده که 56 درصد روستاهای بالای 20 خانوار را شامل می شود، حداقل در یک فاز اجرای طرح هادی به صورت زیرسازی، آسفالت ریزی معابر، کانال سنگی، پیاده روسازی و جدول گذاری عملیاتی شده است که این مقدار برابر با میانگین استانی و نیز از میانگین کشوری که 46درصد است، پیشرفت قابل قبولی داشته است.

وی با بیان اینکه در 80 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان به علت تامین نشدن اعتبار، تاکنون اجرای طرح هادی در آن ها صورت نگرفته است، تصریح کرد: حداقل برای اجرای یک فاز از طرح هادی (ساماندهی یک معبر اصلی روستا) نیازمند حداقل 600 میلیارد ریال اعتبار است.

این مسئول با اشاره به اعطای تسهیلات مسکن روستایی، یادآور شد: اعطای تسهیلات برای احداث مسکن روستایی با نرخ سود 5 درصد و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 روستای خدابنده در انتظار اجرای طرح هادی

80 روستای خدابنده در انتظار اجرای طرح هادی