مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:302020-09-26اقتصادي

قیمت قالب فلزی بتن امروز خاص و مدولار


قیمت قالب بتن به عواملی همچون قیمت مواد اولیه ، دستمزد پرسنل و هزینه های جانبی بستگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام قالب بتن صباغی، با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه قیمت ثابتی ندارد بنابراین قیمت قالب بتن و قیمت انواع قالب بتن خاص و قالب بتن مدولار و همچنین قالب بتن مدور هر روز در حال تغییر و نوسان بازار هست.

علت تفاوت قیمت قالب بتن در شرکت های مختلف: بیشترین سوالی که طی تماس های تلفنی گرفته شده از ما پرسیده می شود این سوال است که چرا قیمت همه کارخانه های تولید کننده قالب فلزی بتن برابر نیست، این موضوع علت های مختلفی دارد که با هم بررسی میکنیم.

علت اول می تواند این باشد که از چه ورقی برای تولید قالب استفاده می شود در بازار ورق های مختلف با قیمت های مختلف وجود دارد که اختلاف قیمت در خود ورق بعضی مواقع در هر کیلوگرم تا 700 تومان هم می رسد، بهترین و با کیفیت ترین ورق برای تولید قالب بتن ورق فولاد مبارکه می باشد.

در مواقعی می بینیم که دو تا شرکت تولیدکننده از ورق فولاد مبارکه استفاده می کنند ولی باز هم قیمت قالب آنها برابر نیست این هم می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه بررسی می کنیم.

علت دوم کیفیت قالب ها و نیروهای ماهر شرکت می تواند باشد دستمزدی که پرسنل و کارگران ماهر دریافت می کنند نسبت به کارگران معمولی بیشتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت قالب فلزی بتن امروز خاص و مدولار

قیمت قالب فلزی بتن امروز خاص و مدولار