مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-26دانش

دانشگاه ها با تحولات اجتماعی ارتباط تنگاتنگی دارند


رییس دانشگاه فرهنگیان گلستان گفت: دانشگاه ها ارتباط تنگاتنگی با تحولات اجتماعی دارند و بر همین اساس دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه ماهر نقش بی بدیلی را در جامعه ایفا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا مازندارنی صبح شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرهنگیان اظهارکرد: دانشگاه ها در همه کشورها به عنوان مهم ترین مراکز تولید علم و معرفت اجتماعی و رشد و توسعه همه جانبه نقش آفرینی می کند.

وی افزود: ظرفیت علمی و پژوهشی هر کشور بر اساس توسعه یافتگی و تولیدات دانشگاهی سنجیده می شود.

مازندرانی گفت: دانشگاه ها ارتباط تنگاتنگی با تحولات اجتماعی دارند و بر همین اساس دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه ماهر نقش بی بدیلی را در جامعه ایفا می کند.

وی بیان کرد: همه صاحب نظران علوم اجتماعی معتقد هستند که زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و دیگر شاخص ها بدون نظام تعلیم و تربیت شاخص ها با نظام تعلیم و تربیت مرتبط هستند.

مازندرانی اضافه کرد: با شیوع کرونا به علت سرعت بالای انتشار بیماری، بسیاری از کشورها سیاست تعطیلی مراکز آموزش عالی را در پیش گرفتند اما در کشور ما با راهبردهای و روش های نوین مخصوصاً در دانشگاه فرهنگیان آموزش ها 100 درصد در فضای مجازی فعال شده و بسترهای لازم ایجاد و این امر تبدیل به فرصت شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها با تحولات اجتماعی ارتباط تنگاتنگی دارند

دانشگاه ها با تحولات اجتماعی ارتباط تنگاتنگی دارند