مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:002020-09-26سياسي

کار فرهنگی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس همانند مسیر شهادت است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: امروز ارزش کار فرهنگی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در مسیر شهادت است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: امروز ارزش کار فرهنگی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در مسیر شهادت است.

نخستین همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس ویژه چهل سالگی سرو با سخنرانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در فضای باز حسینیه هزارچهل بهنمیر برگزار شد.

عبدلله ملکی ضمن قدردانی از توجه ویژه مسئولین بهنمیر به فرهنگ جهاد و ایثار و با بیان اینکه امروز ارزش کار فرهنگی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در مسیر شهادت است، گفت: باید این فرهنگ را در جامعه و نسل جوان نهادینه کنیم و وظیفه انتقال آن روی دوش تک تک ما است.

وی همچنین به برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس در سطح استان اشاره کرد و افزود: با توجه به وضعیت کرونا، برنامه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی باشکوه برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است، گفت: رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل رشادت ها،شجاعت و ایثار از خود نشان دادند که نتیجه آن امنیت حاصل از خون شهدا بوده و امروز وظیفه پاسداری از ارزش ها به عهده ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار فرهنگی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس همانند مسیر شهادت است

کار فرهنگی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس همانند مسیر شهادت است