مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:502020-09-26اقتصادي

شهرک صنعتی شهید نیرومند اسکو افتتاح شد


شهرک صنعتی شهید نیرومند شهرستان اسکو به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور استاندار آذربایجان شرقی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

- فاز اول این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت 70 هکتار (شامل راه دسترسی) و سرمایه گذاری بالغ بر 130 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده و شامل هفت زون صنعتی خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این شهرک گفت: توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از ضرورت های فعلی کشور برای ایجاد اشتغال برای جوانان و مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان است.

محمدرضا پورمحمدی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی شهرستان اسکو در سال 95، گفت: امروز شاهد تحقق یکی از مطالبات جدی مردم فهیم و فرهنگ دوست شهرستان اسکو همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این شهرک صنعتی، زمینه اشتغال برای یک هزار نفر از جوانان منطقه فراهم می شود و به زودی عملیات اجرایی فاز دوم آن در 113 هکتار آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال پرشور سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی برای تحویل زمین در این شهرک، گفت: بسیاری از قطعات این شهرک به متقاضیان واگذار شده و عملیات اجرایی 40 واحد تولیدی و صنعتی امروز آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی شهید نیرومند اسکو افتتاح شد

شهرک صنعتی شهید نیرومند اسکو افتتاح شد