موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:502020-09-26اقتصادي

اهواز همچنان غرق در فاضلاب / اعتباراتی که در فاضلاب خوزستان گندید!


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هانا چراغی؛ * مسئله پس زدگی فاضلاب در استان خوزستان موضوع جدیدی نیست و سال هاست که خوزستانی ها با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

- این مشکل در اهواز به حدی جدی است که بارش باران به چالش بزرگی برای مردم خوزستان تبدیل شده و کار را به جایی رسانده که بجای اینکه مردم به جای بارش باران، برای نباریدن آن دست به دعا می شوند.

برای رفع مشکل پس زدگی فاضلاب اهواز تصمیمات زیادی گرفته شده و سال هاست که مسئولان وعده می دهند که این مسئله را رفع می کنند و حتی بودجه هایی کلان به آن اختصاص دادند، اما تاکنون، نه تنها این مشکل رفع نشده بلکه راه حلی اساسی برای ریشه کنی آن هم ارائه نشده است.

موضوع تا آنجا رسانه ای شده و صدای مردم را درآورده که حتی بانک جهانی در اوایل دهه 80 اعتبار کلانی را برای رفع مشکل فاضلاب اهواز اختصاص داد، اما طبق گفته مردم و حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز، این اعتبارات در این شهرستان هزینه نشد و صرف امور دیگری شده است.

بیشتر بخوانید: از سیل تا سیل / خوزستانی ها به کجا پناه ببرند؟ در جریان سیل فروردین 98 که اخبار پس زدگی فاضلاب و آبگرفتگی اهواز بر اثر نبود شبکه فاضلاب مناسب، بیش از پیش رسانه ای شد و تمام توجه ها را به خود جلب کرد، کمیته وضعیت آب تشکیل شد و اتاق های همفکری به کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهواز همچنان غرق در فاضلاب / اعتباراتی که در فاضلاب خوزستان گندید!

اهواز همچنان غرق در فاضلاب / اعتباراتی که در فاضلاب خوزستان گندید!