مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:502020-09-26سياسي

جابجایی شعاری اصلاح طلبان از نئولیبرالیسم به عدالت و معیشت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درز این مطلب از سوی علی صوفی در حالی است که اولاً اصلاح طلبان با تأکید بر روی شعار توسعه سیاسی و مجادلاتی از این دست، - جابجایی شعاری اصلاح طلبان از نئولیبرالیسم به عدالت و معیشت! عضو شورای سیاستگذاری (منحل شده) اصلاح طلبان لو داد که خاتمی و موسوی خویینی ها می خواهند شعار عدالت اجتماعی را بهانه فعالیت های سیاسی و انتخاباتی درآینده بکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درز این مطلب از سوی علی صوفی در حالی است که اولاً اصلاح طلبان با تأکید بر روی شعار توسعه سیاسی و مجادلاتی از این دست، ظرف دو دهه گذشته تأکید وافری داشتند تا شعار عدالت اجتماعی را به تمسخر بگیرند و آن را تاریخ گذشته (مربوط به اوائل انقلاب) جابزنند.

ثانیاً همین طیف چه در دولت سازندگی و چه در دولت های مدعی اصلاحات و اعتدال، پایه گذار رویکرد های ضد عدالت اجتماعی بوده اند.

شخصاً در 6-7 سال گذشته، سران مجمع روحانیون و حزب مشارکت و کارگزاران با هماهنگی خاتمی، پایه گذار دولت و مجلس ائتلافی ای بودند که غالباً ضد سیاست های عدالت اجتماعی قدم برداشت.

علی صوفی در گفتگو با خبرآن لاین و درباره بیانیه اخیر موسوی خویینی ها گفت: اصلاح طلبان باید در عرصه انتخابات 1400 ظاهر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی شعاری اصلاح طلبان از نئولیبرالیسم به عدالت و معیشت!

جابجایی شعاری اصلاح طلبان از نئولیبرالیسم به عدالت و معیشت!