مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-26ورزشي

فاصله زیاد حدادی با رقبای المپیکی/ هزینه ها به مدال ختم می شود؟


هزینه های احسان حدادی برای المپیک باید با شرایط او همخوانی داشته باشد، چرا که این پرتابگر با کسب مدال و رکوردهای رقبایش فاصله زیادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، داستان خار پاشنه احسان حدادی سرانجام به آلمان رسید تا این پرتابگر دیسک به آنچه که خواسته اش یعنی جراحی در این کشور اروپایی بود، برسد.

در حالی که کمیته ملی المپیک مخالف این اعزام بود و عنوان شده بود که عمل جراحی خار پاشنه در ایران هم انجام می شود، اما مقاومت ها بی فایده بود و فدارسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون دوومیدانی هزینه های اعزام و جراحی و اقامت او در آلمان را برعهده گرفتند.

* حدادی برای کسب مدال می تواند  تضمین دهد؟ احسان حدادی در صحبت های خود گفته بود، در صورتی که پزشکان در ایران تضمین دهند که بعد از عمل می تواند ورزش کند، این کار را اینجا انجام می دهد، اما آیا خود او تضمینی برای کسب مدال در مسابقات المپیک یا حداقل رسیدن به فینال را می دهد؟ آیا او تضمین می دهد که این هزینه هایی که برایش می رسد را به موفقیت تبدیل کند؟ قطعا خود او هم با رقیبانی که در حال حاضر دارد، نمی تواند تضمین بدهد.

  *لزوم توجه به هزینه ها برای حدادی در شرایط فعلی حدادی در مسابقات جهانی سال گذشته نشان داد که فاصله زیادی با رقبای جهانی پیدا کرده و بعید هم به نظر می رسد در فاصله کمتر از ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله زیاد حدادی با رقبای المپیکی/ هزینه ها به مدال ختم می شود؟

فاصله زیاد حدادی با رقبای المپیکی/ هزینه ها به مدال ختم می شود؟