مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:402020-09-26ورزشي

زورآزمایی اتحادیه جهانی کشتی با موج سوم کرونا


شمارش معکوس اتحادیه جهانی کشتی تا روز تصمیم گیری برای برگزاری رقابت های جهانی در حالی رو به پایان است که موج سوم کرونا همچنان در دنیا قربانی می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشود، اما این موضوع با هجوم موج سوم بیماری در سطح جهان، تمام معادلات متولیان کشتی دنیا را به هم زد.

طبق مصوبات کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی، برگزاری رقابتهای جهانی جوانان و بزرگسالان باید روز 14 مهر ماه سال جاری در جلسه کمیته اجرایی بررسی و در خصوص آن تصمیم گیری شود.

این در حالیست که متولیان اتحادیه جهانی پیش بینی می کردند تا آن زمان از میزان شیوع کرونا کم شود و زمینه برگزاری رقابتهای جهانی مهیا گردد که گویا فعلا اینگونه نشد.

در این میان بسیاری از کشورهای صاحب نام کشتی جهان از جمله ایران و آمریکا صراحتا مخالفت خود را برای برگزاری رقابتهای جهانی در سالجاری میلادی اعلام کردند، اما روسها با اصرار و پافشاری عجیبی، موافق برگزاری بودند.

هر چند کهبه تازگی روسها هم از موضع خود عقب نشینی کرده و با تعویق رقابتهای قهرمانی کشورشان، نشان دادند اوضاع جهان با توجه به شیوع کرونا برای برگزاری رقابتهای جهانی چندان مساعد نیست.

حال با توجه به این اوضاع و احوال، حتی اتحادیه جهانی کشتی هم امید چندانی به برگزاری رقابتهای جهانی در اواخر سالجاری میلادی ندارد و به احتمال فراوان از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورآزمایی اتحادیه جهانی کشتی با موج سوم کرونا

زورآزمایی اتحادیه جهانی کشتی با موج سوم کرونا