مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-26سياسي

پیشگیری از انحراف انقلاب آرمان شهدا بود


شهدا برای پیشگیری از ایجاد انحراف در انقلاب جانفشانی کردند و در این راه از داشته های خود گذشتند.

- ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری سلسله گفت: شهدا برای پیشگیری از ایجاد انحراف در انقلاب جانفشانی کردند و در این راه از داشته های خود گذشتند.

افشین ترکارانی سوم مهرماه در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا افزود: شهیدان برای حفظ آرمانهای انقلاب و جلوگیری از ایجاد انحراف در مسیر آن، از همه داشتههای خود گذشتند و انقلاب را بیمه کردند.

وی عنوان کرد: خون پاک شهدا سرمایه ارزشمند نظام اسلامی بوده و اقتدار، امنیت و پیشرفتهای امروز کشور مرهون رشادتهای آنان است بنابراین مدیران باید با تاسی به راه و هدف شهیدان، همت مضاعفی در خدمت صادقانه به مردم داشته باشند.

سرپرست فرمانداری سلسله اظهار کرد: ملت ایران نیز با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن برای پاسداری از ارزشهای اسلامی و انقلاب همواره در میدان نبرد حق علیه باطل حماسه آفرینی کرده است.

ترکارانی دفاع مقدس را گنجینه ایثار، معنویت، حماسه و آرمانخواهی دانست و گفت: نظام اسلامی با استفاده از این گنجینه همواره با اقتدار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا لرستان بیش از 6300 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است که 296 نفر از این شهدا مربوط به شهرستان سلسله هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از انحراف انقلاب آرمان شهدا بود

پیشگیری از انحراف انقلاب آرمان شهدا بود