مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:252020-09-26سياسي

ورود قوه قضاییه به موضوع شرکت کشت و صنعت مغان


قوه قضاییه به موضوع شرکت کشت و صنعت مغان ورود کرد و شعبه مربوطه در دادگستری استان تهران ضمن نقض تصمیم هیأت داوری، آن ها را موظف به ورود به ماهیت این موضوع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» مهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما، غلامحسین اسماعیلی در ارتباط تصویری با استودیوی پخش خبر 21 جمعه شب شبکه یک سیما افزود: یکی از وظایف مهم قوه قضاییه علاوه بر رسیدگی به پرونده‌های قضایی، به صراحت تکالیف در قانون اساسی، وظیفه نظارتی بر حسن اجرای قانون در دستگاه‌های اجرایی است.

اسماعیلی گفت: اولین اقدام قوه قضاییه بعد از ارجاع این پرونده به هیأت داوری و درخواست رسیدگی به هیأت داوری مسترد شد و هیأت داوری از این رسیدگی امتناع کرد.

وی افزود: قوه قضاییه به موضوع شرکت کشت و صنعت مغان ورود کرد و شعبه مربوطه در دادگستری استان تهران ضمن نقض تصمیم هیأت داوری، آن‌ها را موظف به ورود به ماهیت این موضوع کرده تا در ارتباط با این واگذاری در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی اظهار نظر کنند؛ این یک اقدام نظارتی توأم با اقدام و عمل و الزام آور برای هیأت داوری است که الآن بایستی در این موضوع اظهار نظر ماهیتی کنند.

سخنگوی قوه قضاییه درباره مداخلات در فرایند بررسی این واگذاری گفت: بخشی از این مداخلات موجب نقض تصمیم هیأت داوری شد و آن‌ها را ملزم به رسیدگی ماهیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود قوه قضاییه به موضوع شرکت کشت و صنعت مغان

ورود قوه قضاییه به موضوع شرکت کشت و صنعت مغان