مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:052020-09-26بين الملل

11 واکسن ساخت چین در مرحله آزمایش بالینی هستند


یک مقام ارشد وزارت علوم و فنون چین اعلام کرد که در حال حاضر 11 نوع واکسن ضد کرونا ساخت چین در مرحله آزمایش بالینی هستند که از میان آنها چهار نوع به مرحله سوم آزمایش بالینی رسیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا از سی سی تی وی، «وو یوان بین» روز شنبه در یک کنفرانس خبری در پکن افزود: نتایج خوبی در مورد ایمنی و کارایی واکسن ها در آزمایش های بالینی فاز یک و دو به ثبت رسانده است و چین در بین کشورهای پیشرو در تحقیق و توسعه واکسن کووید 19قرار دارد.

او گفت: شرکت های چینی با سازمان های مرتبط در کشورهای دیگر از جمله در خاورمیانه، آمریکای جنوبی و آسیای جنوب شرقی همکاری می کنند.

این مقام وزارت علوم چین اظهار کرد: آزمایشات به خوبی پیش می رود اما هنوز مشخص نیست که واکسن ها چه زمانی در بازار عرضه می شوند اما چگونگی توزیع واکسن ها در زمان آماده سازی مشخص شده است.

«یانگ شنگ» رییس بخش ثبت و مدیریت اداره ملی نظارت دارویی چین نیز در این نشست خبری با اشاره به زمان احتمالی عرضه واکسن تولید چین به بازار گفت: اگرچه پس از تحقیقات، این واکسن‌ها باید تحت آزمایش ایمنی کامل قرار گیرند، اما چین برای عرضه هر چه سریع تر آنها تلاش خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 واکسن ساخت چین در مرحله آزمایش بالینی هستند

11 واکسن ساخت چین در مرحله آزمایش بالینی هستند