مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 03:352020-09-26سياسي

عکسی از مادر یک شهید که جهانی شد/ سال های سخت انتظار مادر برای بازگشت فرزند


در عملیات خیبر در جزیره مجنون مفقود، شد 11 سال از فرزندم خبری نداشتم و در این یازده سال هر لحظه منتظر بازگشتش بودم تا جایی که هرگاه کسی در خانه را می زد به گمان بازگشت شاهین به سمت در می دویدم و هر بار بیش از قبل ناامید می شدم.

- ؛ ویژه نامه چهلمین سالگرد دفاع مقدس: قاری شهید شاهین باقری از جمله شهدایی است که هنوز پس از گذشت 36 سال از شهادتش در جلسه قرآن استاد موسوی بلده از او یاد می کنند و هرهفته در این جلسه نامش برده می شود.

شاهین باقری اول مهرماه 1342 در تهران چشم به جهان گشود، از همان کودکی به همراه برخی از دوستان و هم سن و سالانش از جمله بیژن نوباوه به مسجد پناه آورد و حضورش در مسجد سبب گام نهادن در در راه قرآن کریم هم شد.

وی با حضور در جلسات اساتید قرآن خصوصاً سید محسن موسوی بلده کسب فیض می کرد و کم کم به قاری خوش خوانی تبدیل شد و در برخی مسابقات هم عناوینی کسب کرد.

مادرش در خصوص فعالیت های شاهین در مسجد می گوید: پیش از انقلاب فعالیت های مختلفی در مسجد انصارالحسین (ع) داشت و به همراه چند نفر از دوستانش هم در جلسات قرآن شرکت می کردند و هم فعالیت های مبارزاتی در مسجد داشتند از این رو همواره نگران سوءقصد به آنها بودم.

زیرا چند نفر از دوستان و همرزمانشان آن زمان ترور شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکسی از مادر یک شهید که جهانی شد/ سال های سخت انتظار مادر برای بازگشت فرزند

عکسی از مادر یک شهید که جهانی شد/ سال های سخت انتظار مادر برای بازگشت فرزند