مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 02:252020-09-25پزشكي

هشدار: 20 درصد مبتلایان به کرونا هیچ علائمی ندارند


مطالعات نشان می دهد، ناقلین خاموش کووید 19، تقریباً 20 درصد از افراد مبتلا به عفونت را تشکیل می دهند و به همان اندازه احتمال انتقال ویروس کرونا را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، دانشمندان می گویند ناقلان بدون علامت کووید 19 ممکن است به همان اندازه افراد دارای علامت احتمال انتقال ویروس را داشته باشند و از هر 5 بیمار  یک نفر علائم بیماری را ندارد.

یک مطالعه تازه در کره جنوبی نشان داد که بار ویروسی بدون توجه به علائم در افراد یکسان است و ناقلان خاموش به همان اندازه می توانند ویروس را منتقل می کنند.

در مطالعه ای که به تازگی منتشر شده، پژوهشگران سرنخ های بیشتری در مورد نقش ناقلان خاموش   که از هر پنج نفر یک نفر را تشکیل می دهد، ارائه داده اند.

این مطالعه در مورد موارد Covid-19 کره جنوبی نشان داد که بیماران بدون علامت  نیز دارای بار ویروسی مشابه با علائم بیمارانی که دچار تب، سرفه یا از دست دادن حس بویای و چشایی می شوند، هستند.

بار ویروسی اندازه گیری میزان ذرات ویروسی کسی است که در بدن او گردش می کند و به عنوان مثال احتمال انتقال ویروس به دیگران را رقم می زند.

پیش از این حدس زده می شد کسانی که ناقل هستند اما علائم ندارند، به مقدار کمتری از ویروس آلوده شده اند و بنابراین ، احتمال انتشار  و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار: 20 درصد مبتلایان به کرونا هیچ علائمی ندارند

هشدار: 20 درصد مبتلایان به کرونا هیچ علائمی ندارند