مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 02:052020-09-25اقتصادي

تاثیر کرونا بر ورزشکاران جهان


ظهور بیماری همه گیر کووید19 تاثیرات مختلفی بر ورزشکاران در سراسر دنیا داشته که برخی از این اثرات مثبت و برخی منفی تلقی می شوند.

- ظهور بیماری همه گیر کووید19 تاثیرات مختلفی بر ورزشکاران در سراسر دنیا داشته که برخی از این اثرات مثبت و برخی منفی تلقی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اواسط مارس 2020 که تمام ورزش های حرفه ای در سرتاسر جهان در حال آمادگی و برنامه ریزی عملکردی برای المپیک بودند، ورزش به عنوان یک کسب و کار تجاری با مشاهده تعطیلی های قریب الوقوع و ناتوانی ورزشکاران، مدیران، مربیان و مشاوران روانی برای تداوم ایفای نقش خود در سازمان های مربوطه با یک تغییر جهت آنی مواجه شد.

نتیجه فزونگر این تعطیلی و توقف ناگهانی و یا ورود به مرحله بحران، بروز مشکلات روانشناختی و هیجانی در ورزشکاران و مربیان بود، همچنین در سطح جمعیت عمومی که ورزشکاران نیز جزیی از آن محسوب می شوند، تعداد موارد خشونت خانگی، خودکشی و تعصب ها و سرسختی های غیرمنطقی افزایش یافت.

با توجه به چالش های مربوط به فاصله گذاری اجتماعی در سرتاسر جهان، در روانشناسی ورزشی-فرهنگی مطالب زیادی در مورد تفاوت در رویکردهای جمعی و فردی در داخل فرهنگ ها و بین فرهنگ ها منتشر شده است، با این وجود یکی از رایج ترین مشکلات این بود که هر ورزشکار برای کنار آمدن با انزوای اجتماعی خود رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر کرونا بر ورزشکاران جهان

تاثیر کرونا بر ورزشکاران جهان