مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 00:552020-09-25بين الملل

آمریکا قرار دادن انصارالله در فهرست «سازمان های تروریستی» را بررسی می کند


دولت آمریکا برای تشدید فشارها بر انصارالله یمن انجام اقداماتی تازه علیه این گروه از جمله قرار دادن آن در فهرست سازمان های اصطلاحاً «تروریستی» را بررسی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری بامداد شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداده اند دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ ، در حال بررسی گام هایی تازه جهت تشدید فشارها روی حوثی ها (انصارالله یمن) است.

روزنامه واشنگتن پست با گزارش این خبر به نقل از چندین مقام نوشت از جمله اقداماتی که دولت ترامپ در دست بررسی دارد قرار دادن انصارالله در فهرست سازمان های تروریستی خارجی است.

مقام های مورد استناد واشنگتن پست خاطرنشان کرده اند هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده، اما دولت آمریکا چندین اقدام احتمالی را در دست بررسی دارد.

معرفی رهبران انصارالله به عنوان تروریست های جهانی هم از جمله گزینه هایی است که تحت بررسی است.

چنانچه گروهی در فهرست سازمان های اصطلاحاً تروریستی از نظر آمریکا قرار بگیرد حمایت از آن گروه ممنوع اعلام می شود، اعضای آن گروه از سفر به ایالات متحده منع می شوند و دارایی های خارجی اش مسدود می شوند.

با آنکه این اقدامات، در قبال گروهی مانند انصارالله یمن فقط آثار نمادین دارند اما می توانند موجب اخلال در فعالیت های کمک رسانی سازمان های امدادرسانی به کشور جنگ زده یمن شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا قرار دادن انصارالله در فهرست «سازمان های تروریستی» را بررسی می کند

آمریکا قرار دادن انصارالله در فهرست «سازمان های تروریستی» را بررسی می کند