مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 21:452020-09-25سياسي

برگزاری دومین دوره مسابقات موتور سواری آذربا یجان شرقی


دومین دوره از سری مسابقات سرعت موتورسواری آزاد در پیست یادگار امام تبریز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، دومین دوره مسابقات سرعت موتورسواری آزاد استان به مناسبت هفته دفاع مقدس، با شرکت 80 موتور سوار در هفت کلاس برگزار گردید.

  رییس هیأت  موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی، در رابطه با این مسابقات ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: دور دوم مسابقات سرعت موتورسواری آزاد استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار گردید و در آن  تمامی کلاس ها حضور داشتند.

سیامک امیرخیزی ادامه داد: با توجه به اینکه موتور سواری 125 حدود سه ماه از تشکیل و فعالیت رسمی آن می گذرد برای سومین بار مسابقات کلاس 125 برگزار می شود چرا که به عنوان  کلاس پایه برای موتورسواری محسوب می شود و سعی داریم با جذب جوانان و استعداد های برتر  و  برگزاری  پی در پی  و مداوم این  دوره ها، قهرمانانی را جهت معرفی به تیم ملی پرورش دهیم.

وی در ادامه  افزود: در این دوره از مسابقات ، 80 موتورسوار در هفت کلاس 125 آقایان و بانوان، کلاس 600، هزار، آزاد و فوق سنگین شرکت کردند که درپایان این دوره از رقابت ها، وحید رامین راد، یونس عقیلی، علی عقیلی، عباس فرجی، مهدی قلیزاده و خانم عقیلی عناوین اول را در کلاس های خود کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین دوره مسابقات موتور سواری آذربا یجان شرقی

برگزاری دومین دوره مسابقات موتور سواری آذربا یجان شرقی