مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 20:552020-09-25اقتصادي

تولید 900 هزار بشکه نفت و گاز نروژ در خطر تعطیلی قرار گرفت


انجمن نفت و گاز نروژ اعلام کرد شرکتهای نفتی نروژ در صورت اعتصاب کارکنانشان در هفته آینده، قصد دارند 22 درصد از تولید نفت و گاز کشور معادل 900 هزار بشکه در روز نفت را متوقف کنند.

- انجمن نفت و گاز نروژ اعلام کرد شرکتهای نفتی نروژ در صورت اعتصاب کارکنانشان در هفته آینده، قصد دارند 22 درصد از تولید نفت و گاز کشور معادل 900 هزار بشکه در روز نفت را متوقف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر مذاکرات سالانه دستمزد با کارفرمایان به نتیجه نرسد، 324 نفر از 7300 نفر از کسانی که در سکوهای فراساحلی کار می کنند، از 30 سپتامبر اعتصاب خواهند کرد.

اگر واسطه ای که از سوی دولت منصوب شده است، موفق نشود توافقی را به نتیجه برساند، اعضای اتحادیه می توانند دست به اعتصاب بزنند که متعاقبا باعث تشدید اختلاف خواهد شد.

نروژ معادل بیش از چهار میلیون بشکه در روز نفت تولید دارد که نیمی به شکل نفت و مایعات نفتی و نیمی به صورت گاز طبیعی بوده و این کشور را یک تامین کننده انرژی بزرگ در جهان ساخته است.

انجمن نفت و گاز نروژ اعلام کرد میادین و سکوهایی که ممکن است تعطیل شوند شامل یوهان اسوردراپ، اسنور بی، کی ویت بیورن، آستا هانستین، تیریهانس و والمون هستند.

میدان ماریای وینترشال دیا هم ناچار به تعطیلی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 900 هزار بشکه نفت و گاز نروژ در خطر تعطیلی قرار گرفت

تولید 900 هزار بشکه نفت و گاز نروژ در خطر تعطیلی قرار گرفت