مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 18:052020-09-25اجتماعي

کاهش دمای هوا و بارش پراکنده باران در خراسان رضوی


اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با توجه به نفوذ جریانات نسبتاً سرد شمالی و کاهش دما نسبت به رخداد بارش های پراکنده برف و باران در سطح استان به ویژه نیمه شمالی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی هواشناسی خراسان رضوی، مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور هشدار شماره 27 در خصوص نفوذ جریانات نسبتاً سرد شمالی و کاهش محسوس دما، همچنین وقوع بارش پراکنده باران و برف در استان به ویژه نیمه شمالی را پیش بینی کرد.

بر این اساس کاهش محسوس دمای هوا و رخداد بارش پراکنده باران در سطح استان (در ارتفاعات هزار مسجد و بینالود بارش پراکنده باران و برف) و در مناطق مستعد وزش باد شدید لحظه ای پیش بینی شده، به طوری که بیشترین بارش طی روز دوشنبه ( هفتم مهرماه) در مناطق شمالی، غربی و ارتفاعات مرکزی استان و کاهش محسوس دمای هوا (بین 6 تا 8 درجه سلسیوس) از روز دوشنبه تا اوایل وقت روز چهارشنبه (نهم مهرماه) اعلام شده است.

همچنین احتمال آب گرفتگی معابر، تشکیل مه و کاهش میدان دید افقی، لغزندگی و اختلال در سیستم حمل ونقل محورهای کوهستانی، آسیب به سازه های موقت و به ویژه کاهش محسوس دمای هوا در سطح استان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دمای هوا و بارش پراکنده باران در خراسان رضوی

کاهش دمای هوا و بارش پراکنده باران در خراسان رضوی