مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 16:352020-09-25پزشكي

ابتلای 3 هزار و 687 زنجانی به کووید 19/ روند افزایش شیوع ویروس کرونا


بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از اسفندماه سال گذشته تاکنون ابتلای قطعی 3 هزار و 678 نفردر استان زنجان به کووید 19 بر اساس تست های آزمایشگاهی ثابت شده که 3 هزار و 130 نفر از آن ها بعد از بهبود از بیمارستان ترخیص شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رعایت بدوی ترین توصیه های بهداشتی برای در امان ماندن از ویروس ناشناخته ای به نام کرونا، رایج ترین حرف و حدیث این روزهای جامعه بشری است.

و اینکه آیا رعایت این مهم برای مردم جدی است و یا به مانند هر امر دیگری عادی شده است، در نتیجه آمارهای ابتلا به بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا عیان می شود که گویا در حال حاضر زمان عادی شدن فرا رسیده است.

شاهد این سخن رفتار مردم در معابر و مراکز تجمع است که بی توجه در کنار هم ایستاده و ساده ترین و البته مهم نرین اقلام حفاظتی را هم با خود ندارند.

از این رو آمار مبتلایان به کووید 19 روند افزایشی به خود گرفته و سهم استان زنجان از این آمارها، روزهای متوالی است که بالای 20 نفر اعلام می شود.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از اسفندماه سال گذشته تاکنون ابتلای قطعی 3 هزار و 678 نفر در استان زنجان به کووید 19 بر اساس تست های آزمایشگاهی ثابت شده که 3 هزار و 130 نفر از آن ها بعد از بهبود از بیمارستان ترخیص شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 3 هزار و 687 زنجانی به کووید 19/ روند افزایش شیوع ویروس کرونا

ابتلای 3 هزار و 687 زنجانی به کووید 19/ روند افزایش شیوع ویروس کرونا