مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 14:002020-09-25فناوري

9 سایت BTS روستایی و مراکز مخابراتی در قم به فیبر نوری متصل شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم با اشاره به توسعه 75 درصدی فیبر نوری روستایی در این استان گفت: 9 سایت BTS روستایی و مراکز مخابراتی به فیبر نوری متصل شد.

- ایسنا/قم مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم با اشاره به توسعه 75 درصدی فیبر نوری روستایی در این استان گفت: 9 سایت BTS روستایی و مراکز مخابراتی به فیبر نوری متصل شد.

سید رضا موسوی در جلسه مشترک با محمدرضا شریفی بخشدار شهر کهک و اعضای شورای شهر ضمن اشاره به وظایف اداره کل متبوع خود در استان گفت: با توجه به پایش های به عمل آمده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وضعیت پوشش ارتباطات در استان و روستاهای تابعه در حد مطلوب بوده و با توجه به توسعه زیرساختی های ارتباطی نظیر فیبر نوری روستایی و افزایش سایت های تلفن همراه از وضعیت بهتری نیز برخوردار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به زیرساخت های مناسب ارتباطی در بخش کهک و سایر بخش های استان کلیه مدارس به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند و با این امکان به مدت 2 سال از خدمات اینترنت رایگان بهره مند خواهند شد.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع فیبر نوری روستایی اشاره کرد و افزود: با توجه به توسعه 75 درصدی فیبر نوری روستایی تاکنون تعداد 9 سایت تلفن همراه روستایی و مراکز مخابراتی به فیبر نوری متصل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 سایت BTS روستایی و مراکز مخابراتی در قم به فیبر نوری متصل شد

9 سایت BTS روستایی و مراکز مخابراتی در قم به فیبر نوری متصل شد