مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-25سياسي

سردار سلیمانی نقشه های 20 ساله صهیونیست ها در منکوب کردن شیعه را نقش برآب کرد


امام جمعه یزد با گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به ویژه سردار سلیمانی گفت: این سردار بزرگ نقشه های 20 ساله صهیونیست ها در منکوب کردن شیعه را نقش برآب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه آمریکا و جهان غرب، به دنبال سلطه گری در جهان هستند، اظهار داشت: برخی از اینها با مطلق دین مخالف هستند و برخی دیگر نیز با دین مشکلی ندارند اما با وارد کردن دین در حاکمیت مخالفت می کنند به ویژه دین اسلام که درس استکبارستیزی به انسان ها می دهد.

وی با اشاره به اینکه اسلام هدف دارد، افزود: هدف غربی ها لذت بردن در دنیا و با قدرت زندگی کردن است و در این مسیر هر چه بر سر سایر مردم آمد، برای آنها مهم نیست اما اسلام فقط به دنبال لذت های دنیوی نیست زیرا سرشت انسان را سرشت خدایی می داند و می گوید که انسان ها برای ماندن در این دنیا خلق نشده اند بلکه باید در مسیر تعالی و آمادگی برای یک زندگی جاودان در جهان آخرت گام بردارند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: فداکاری هایی که در دفاع مقدس شد، تمام نقشه های دشمنان ایران را هدر داد و همین اتفاق نیز در سوریه افتاد و تمام نقشه ها و برنامه های 20 ساله آمریکا و صهیونیست ها برای منک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی نقشه های 20 ساله صهیونیست ها در منکوب کردن شیعه را نقش برآب کرد

سردار سلیمانی نقشه های 20 ساله صهیونیست ها در منکوب کردن شیعه را نقش برآب کرد