مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-25سياسي

تاسی از آموزه های دفاع مقدس ایران را در جنگ اقتصادی پیروز می کند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: با تاسی از ارزشها و آموزه های هشت سال دفاع مقدس می توان در جنگ اقتصادی آمریکا و غرب علیه ایران پیروز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرده و افزود: اگر در همه حال از خداوند متعال یاری بخواهیم و برای رضایت او تلاش کنیم در حل مشکلات و عبور از تنگناهای مهم نصرت الهی را خواهیم داشت و همانگونه که در 8 سال جنگ تحمیلی با مقاومت و استقامت و نصرت الهی پیروز شدیم امروز نیز در عرصه جنگ اقتصادی نیز چنانچه به نصرت الهی باور داشته باشیم و با الگو گیری از دفاع مقدس فعالان و مدیران اقتصادی به رزمندگان و شهدا تأسی کنند پیروزی و موفقیت نیز شامل حال ملت و نظام اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام قریشی اظهارکرد: مقام معظم رهبری در سخنان مهم خود به رهبری شگفت انگیر امام خمینی (ره) در ایام جنگ اشاره کردند و فرمودند امام راحل با نگرش الهی خود توانستند در دفاع از ایران اسلامی بخوبی فرماندهی و عمل کنند و این میسر نمی شد مگر با نگاه توحیدی وعمل به اصول اصلی دین اسلام چرا که امام راحل یک اسلام شناس واقعی بودند.

وی ادامه داد: یکی از تدابیر اصلی امام خمینی (ره) بسیج همگانی مردم و حضور همه جانبه همه اقشار در عرصه دفاع از کشور بود که لازم است یاد و نام امام بزرگوار را در همه حال بزرگ نگه داریم و تدابیر و مدیریت حکیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسی از آموزه های دفاع مقدس ایران را در جنگ اقتصادی پیروز می کند

تاسی از آموزه های دفاع مقدس ایران را در جنگ اقتصادی پیروز می کند