مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-25سياسي

معدن مس ظفتک ریگان راه اندازی شود/روی آوردن جوانان به اشتغال های کاذب


علی رغم روی آوردن جوانان ریگان به اشتغال های کاذب، معدن مس ریگان همچنان بلاتکلیف است و این معدن با عیار بالا نیاز به راه اندازی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام جعفر ریگانی امام جمعه موقت ریگان در خطبه های نماز جمعه ریگان با بیان اینکه دفاع مقدس از ابتدا تا انتها از عقلانی ترین و مدبرانه ترین حرکت ملت ایران بود، اظهار داشت: با اتحاد و همکاری و دست خداوند متعال ملت ایران پیروز شد و همه ما باید این انقلاب را حفظ کنیم.

وی به نابودی درختان کهور منحصر به فرد ایرانی در ریگان اشاره و ابراز کرد: درختان کهور منحصر به فردی ایرانی با قدمت زیاد در این شهرستان در حال نابودی است و با از بین رفتن درختان کهور صدها روستا در این شهرستان نابود خواهند شد.

ریگانی با توجه به شرایط آب و هوایی ریگان خواستار احیای این جنگل در این شهرستان شد و افزود: علی رغم به روی آوردن جوانان ریگان به اشتغال های کاذب، معدن مس ریگان همچنان بلاتکلیف است.

امام جمعه موقت ریگان افزود: معدن مس ظفتک ریگان با عیار بالا نیاز به راه اندازی دارد و مسئولان باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

فرد انقلابی باید ولایتمدار باشد حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان اظهار داشت: از جمله کارهای پسندیده حضور سردار حاج قاسم سلیمانی و همکاران ایشان در زمان حوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن مس ظفتک ریگان راه اندازی شود/روی آوردن جوانان به اشتغال های کاذب

معدن مس ظفتک ریگان راه اندازی شود/روی آوردن جوانان به اشتغال های کاذب