مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-25سياسي

از دفاع مقدس باید درس زندگی بیاموزیم


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دستاوردهای مهمی در هشت سال دفاع مقدس نصیب ایران شد و از این دوران باید درس زندگی از دفاع مقدس باید درس زندگی بیاموزیم.

- آیت الله علی خاتمی ظهر امروز( 4 مهرماه)، در نماز جمعه این هفته شهر زنجان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، ضمن اشاره به خطبه 27 نهج البلاغه، اظهار کرد: جهاد در راه پروردگار و در راه دین، دری از درهای بهشت است که هر کسی سعادت این را ندارد که از این درها عبور کند.

وی با بیان اینکه هر کس بدون عذر این جهان را ترک کند، قانون الهی و قانون طبیعت بر تن او لباس ذلت می پوشاند، گفت: همه را در این شرایط سخت دعوت به تقوای الهی می کنم.

خطیب نماز جمعه زنجان، در ادامه با بیان اینکه طی هشت سال دفاع مقدس، دستاوردهای مهمی نصیب ملت ایران شد، تصریح کرد: طبق گفته مقام معظم رهبری، دفاع مقدس یک گنج است و باید از این گنج به خوبی نگه داری شود.

یادآوری رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ضروری است و صرفا نباید یادآوری از آنها به یک هفته ختم شود.

امام جمعه زنجان، با بیان اینکه ما شروع کننده جنگ تحمیلی نبودیم، خاطرنشان کرد: 19 ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان از زمین و هوا و دریا به ایران اسلامی هجوم آوردند، اما با رهنمودهای به موقع امام راحل، این حملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دفاع مقدس باید درس زندگی بیاموزیم

از دفاع مقدس باید درس زندگی بیاموزیم