مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-25دانش

طرح پایش دانشجویان دانشگاه سمنان تا 15 آبان قابل اجرا است


بهروز گل محمدی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص اجرای طرح پایش سلامت در این مرکز آموزشی گفت: - معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان گفت: طرح پایش سلامت جسم و روان برای تمامی دانشجویان دانشگاه از 15 شهریور ماه لغایت 15 آبان ماه 1399 برگزار خواهد شد.

بهروز گل محمدی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص اجرای طرح پایش سلامت در این مرکز آموزشی گفت: طرح پایش سلامت جسم و روان برای تمامی دانشجویان دانشگاه از 15 شهریور ماه لغایت 15 آبان ماه 1399 برگزار خواهد شد.

گل محمدی با اعلام این خبر گفت: به منظور بررسی سلامت کلیه دانشجویان دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم تحقیقات و فناوری، پرسشنامه کارنامه سلامت توسط دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان طراحی شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا طرح پایش سلامت امسال متفاوت از سال های گذشته و محتوی بخشی جدید در خصوص بیماری کووید 19 بوده و برای همه دانشجویان شاغل به تحصیل دانشگاه اجرا می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه تأیید نهایی انتخاب واحد منوط به ورود به لینک سامانه سجاد و تکمیل کارنامه سلامت جسم و روان می باشد از تمامی دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پایش دانشجویان دانشگاه سمنان تا 15 آبان قابل اجرا است

طرح پایش دانشجویان دانشگاه سمنان تا 15 آبان قابل اجرا است