مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-25بين الملل

ادعای دولت ترامپ: موافقت اسراییل با تشکیل دولت فلسطینی را گرفتیم


در حالی که مسئولان مختلف رژیم صهیونیستی مخالفت خود با تشکیل دولت فلسطینی مستقل ذیل طرح موسوم به «معامله قرن» را اعلام کرده اند اما سخنگوی کاخ سفید مدعی است که آمریکا موافقت تل آویو در این زمینه را کسب کرده است.

- در حالی که مسئولان مختلف رژیم صهیونیستی مخالفت خود با تشکیل دولت فلسطینی مستقل ذیل طرح موسوم به معامله قرن را اعلام کرده اند اما سخنگوی کاخ سفید مدعی است که آمریکا موافقت تل آویو در این زمینه را کسب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، ​سخنگوی کاخ سفید با سرزنش کردن سران تشکیلات خودگردان و دیگر نهادهای فلسطینی به دلیل بی دولت ماندن آنها تا کنون، مدعی شد که واشنگتن موافقت تل آویو با نقشه مکانی تشکیل دولت مستقل فلسطین را گرفته است.

در حالی که مسئولان مختلف رژیم صهیونیستی از نخست وزیر گرفته تا نمایندگان کنست جملگی مخالفت خود با تشکیل دولت فلسطینی مستقل ذیل طرح موسوم به معامله قرن را اعلام کرده اند اما مورگان اورتگاس سخنگوی کاخ سفید مدعی است که آمریکا موافقت تل آویو در این زمینه را کسب کرده است.

اورتگاس شامگاه پنجشنبه طی سخنرانی در همایش سالیانه روزنامه جروزالم پست ، با بیان اینکه برقراری روابط بین رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی قویاََ به نفع آمریکا است، گفت: صلح برای اسراییل به عنوان یکی از قوی ترین مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای دولت ترامپ: موافقت اسراییل با تشکیل دولت فلسطینی را گرفتیم

ادعای دولت ترامپ: موافقت اسراییل با تشکیل دولت فلسطینی را گرفتیم