مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:302020-09-25سياسي

مدافعان سلامت پهلوانان مقابله با کرونا هستند


افرادی که امروز در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند پهلوانان عرصه سلامت هستند.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان گفت: افرادی که امروز در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند پهلوانان عرصه سلامت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته (4 مهر ماه) در مسجد جامع اردستان، با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: پیروزی هشت سال دفاع مقدس با تلاش و جانفشانی همه نیروهای نظامی ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیجیان و مردم بود و پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس مرهون اطاعت از ولایت فقیه امام خمینی(ره) بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه اردستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس تمام ابرقدرت های دنیا به کمک عراق آمده بودند، گفت: ایران با دست خالی به جنگ رفت و با حماسه آفرینی نیروهای نظامی این جنگ خانه مان سوز را با شرایط خاص و حتی ندادن یک وجب خاک به دشمن، پایان دادند.

دهشیری با بیان اینکه رزمندگان و جانبازان و خانواده های شهدا شمع و چراغ کشور هستند، گفت: امیدواریم مسئولان ما از روش و فرهنگ بسیج درس بگیرند و در خدمت مردم باشد و مواظب باشند نفوذی ها در افکارشان نفوذ نکنند.

وی با اشاره به مراسم اربعین، گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند حرف آخر برگزاری مراسم اربعین را ستاد ملی کرونا می زند که تاکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعان سلامت پهلوانان مقابله با کرونا هستند

مدافعان سلامت پهلوانان مقابله با کرونا هستند