مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-25اجتماعي

هشدار هواشناسی نسبت به کاهش 4 تا 7 درجه ای دما در برخی استان های کشور


سازمان هواشناسی با صدور هشداری از نفوذ سامانه بارشی به هفت استان کشور و بارندگی گاهی رگبار و رعد و برق و کاهش دما حدود 4 تا 7 درجه سلسیوس و مواج شدن دریا خبر داد.

- سازمان هواشناسی با صدور هشداری از نفوذ سامانه بارشی به هفت استان کشور و بارندگی گاهی رگبار و رعد و برق و کاهش دما حدود 4 تا 7 درجه سلسیوس و مواج شدن دریا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس هشدار سازمان هواشناسی، یکشنبه (6 مهر ماه) بارندگی گاهی همراه با رگبار و رعد و برق گاهی توام با تندبادهای لحظه ای و کاهش دما بطور متوسط حدود 4تا 7 درجه سلسیوس در استان های مازندران، گلستان و خراسان شمالی پیش بینی می شود.

تداوم این شرایط جوی تا روز دوشنبه (7 مهر ماه) در ارتفاعات گیلان ،مازندران، گلستان ، خراسان شمالی،شمال خراسان رضوی، شرق تهران بویژه در ارتفاعات و شمال سمنان دور از انتظار نخواهد بود.

گفتنی است در چنین شرایطی آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه ها پیش بینی می شود.

از این رو احتیاط در تردد جاده ای و اتراق در حاشیه رودخانه ها، کنترل و بازگشایی آبروها، اتخاذ تمهیدات لازم برای جمع آوری محصولات کشاورزی دپو شده همچنین برای فعالیت های کوهنوردی توصیه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زمانی که سازمان هواشناسی هشدار زرد رنگ صادر می کند به معنای این است که پدیده ای جوی رخ خواهد داد که ممک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی نسبت به کاهش 4 تا 7 درجه ای دما در برخی استان های کشور

هشدار هواشناسی نسبت به کاهش 4 تا 7 درجه ای دما در برخی استان های کشور