مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-25اقتصادي

کارخانه هایی که در دهه 80 تاسیس و در 99 افتتاح شدند ! / بازی تکراری دولت با مردم


در حالی روز گذشته معاون رییس جمهور دو کارخانه بزرگ را در ایلام افتتاح کرد که این کارخانه ها سالیان سال است محصولات خود را به بازار ارائه کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ایلام، خبر بهره برداری از دو طرح  بزرگ صنعتی با حضور نوبخت معاون رییس جمهور از روز گذشته، سوالات بسیاری را برای مردم به همراه داشته است، برخی معتقد هستند اگر این مکان های تولیدی هنوز افتتاح نشده اند، پس چگونه محصولاتش در دسترس مردم قرار دارد.

شرکت های کوشاب غرب و فولاد گستر آتنا دو پروژه های مهم تولیدی واقع در شهرک صنعتی شباب چرداول هستند که چندین سال است محصولاتشان روانه بازار شده و به واسطه همین امر مهم  مردم با برند این شرکت ها آشنایی خاص دارند.

2 واحد صنعتی که سالیان سال است در حال فعالیت هستند با حضور نوبخت افتتاح شدند ! عصر روز پنج شنبه سوم مهرماه 2 طرح صنعتی شامل کوشاب غرب و شرکت فولادگستر آتنا واقع در شهرک صنعتی شباب شهرستان چرداول ایلام با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد؛ طرح صنعتی فولاد گستر آتنا سالهاست که فعال بوده و بهره برداری عصر روز گذشته بیشتر شبیه فریب و بازی با درک مردم است.

برگزاری مراسم افتتاحیه در حقیقت خسته نباشید به گروه سرمایه گذار بود ! در این راستا رضا محمد رحیمی مدیرکل صمت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه هایی که در دهه 80 تاسیس و در 99 افتتاح شدند ! / بازی تکراری دولت با مردم

کارخانه هایی که در دهه 80 تاسیس و در 99 افتتاح شدند ! / بازی تکراری دولت با مردم