مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-25سياسي

اجمالی/ رعایت فرامین الهی باید در پرتو تقوا باید صورت بگیرد


خداترسی و توجه به آخرت و رعایت فرامین الهی در پرتو تقوا باید صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های این هفته از نماز جمعه مصلی ساری اظهار کرد: خداترسی و توجه به آخرت و رعایت فرامین الهی در پرتو تقوا باید صورت بگیرد.

وی با اشاره به سوره نحل آیه 82، افزود: خدای بزرگ می فرماید هر کسی که کار خوب انجام دهد روز قیامت بهتر از آنچه که انجام داده پاداش می گیرد و در روز قیامت از ترس عظیم این روز در ایمنی خواهد بود.

محمدی لایینی تصریح کرد: امام صادق (ع) فرمود که حضرت امیرالمومنان (ع) خطبه ای در روز جمعه نقل کردند، حمد و ستایش مخصوص خدا است، خدا اهل و سزاوار ستایش کردن است.

خطیب جمعه ساری بیان کرد: باید بدانیم چه کسی را ستایش می کنیم، نباید نااهل را مورد ستودن قرار بدهیم، اگر نااهلان را ستایش کنیم جای خوب و بد عوض می شود و ظلم و بی عدالتی اتفاق می افتد، ظلم فقط از جیب دیگران پول گرفتن و سیلی زدن به صورت دیگران نیست.

محمدی لایینی تصریح کرد: سیاست تبلیغاتی دشمنان از اول تا آخر در تاریخ این بود که محدثین دروغگو، شاعران طماع، ستایشگران از خدا بی خبر را می ستودند و به علی (ع) بی توجهی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ رعایت فرامین الهی باید در پرتو تقوا باید صورت بگیرد

اجمالی/ رعایت فرامین الهی باید در پرتو تقوا باید صورت بگیرد