مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-25سياسي

سردار نقدی: در قضیه سقوط هواپیمای اوکراینی می توانستیم بگوییم اشتباهی نشده


300 شبکه ماهواره ای علیه انقلاب اسلامی تبلیغات می کنند که یکی از محورهای اصلی تبلیغات هم بعد از مقام معظم رهبری، سپاه و بسیج و بعد روحانیت هستند، - یعنی نهادهای مؤثر در حفظ انقلاب که روی آن تبلیغات می کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با اشاره به ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: قرائن بسیاری وجود داشته که ما می‌توانستیم خودمان را به آن آویزان کنیم و بگوییم اشتباهی انجام نشده و دشمن جنگ الکترونیک کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در برنامه «بدون توقف» که از شبکه سه سیما پخش شد، با اشاره به اینکه همه ارتش‌های دنیا بخش عظیمی از اقتصاد را همراه خود دارند، گفت: اینکه سپاه در اقتصاد ورود کند جزء مسائل استثنایی نیست، در رژیم گذشته تمام واردات موادغذایی عمده دست اداره تدارکات ارتش یعنی اتکا بوده که حالا به همه نیروهای مسلح و مردم عادی خدمات می‌دهد، تمام واردات را انجام می‌داده که از آن رانت بردارد.

وی افزود: در همه کشورها قسمت‌های سودآور رانتی در دست ارتش است، اینجا بخش پرزحمتش یعنی سازندگی بر شانه سپاه و نیروهای مسلح است، این کار مزاحم کیست؟.

ثروت‌های کلان همیشه در دست نیروهای مسلح دنیاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: در قضیه سقوط هواپیمای اوکراینی می توانستیم بگوییم اشتباهی نشده

سردار نقدی: در قضیه سقوط هواپیمای اوکراینی می توانستیم بگوییم اشتباهی نشده