مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-25سياسي

حمله و هجمه به کلیت مجلس تازه کار انقلابی؛ عادلانه نیست


حمله و هجمه به کلیت مجلس تازه کار انقلابی؛ عادلانه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چرام،حجت الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه حمله و هجمه  به کلیت مجلس تازه کار انقلابی؛ عادلانه نیست،اظهار کرد: اشکالات بر هر مجموعه ای را باید منصفانه نگاه ، نقد و بررسی کرد،هدف از تخریب مجلس عوامل متعددی دارد.

خطیب جمعه چرام با اشاره به این مطلب که هدف جریان تحریف و غرب گرا ،ناامید کردن مردم از نظام اسلامی است،گفت:قصد جریانات ضد انقلاب این است، به مردم القاء کنند؛جریان انقلابی نمی تواند مشکلات اقتصادی را رفع کند و باید غرب ، آمریکا و جریانات غرب گرا سکان امور را به دست گیرند و دهها برابر خسارت بیشر به معیشت و اقتصاد وارد کنند.

وی،افزود: مهار تورم  و ارزشمند کردن ارزش پول ملی وظیفه قوه مجریه و ریاست محترم جمهور است، آنطور که در تبلیغات ریاست جمهوری این وعده ها را داد، مشکلات تورمی و بد معیشتی، نتیجه عملکرد ضعیف تیم اقتصادی دولت است باید از آن ها مطالبه گر باشیم به جای آن مجلس را متهم کردن، جای شهید و جلاد را عوض کردن است.

حجت الاسلام افشار،ادامه داد: جریانات غرب گرا ریاست جمهوری آینده را نشانه گرفته اند که با لشکر سلبریتی های بی درد، و موج سواری بر احساسات ،جریان های غیر انقلابی سکان را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله و هجمه به کلیت مجلس تازه کار انقلابی؛ عادلانه نیست

حمله و هجمه به کلیت مجلس تازه کار انقلابی؛ عادلانه نیست