مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-25سياسي

آتش نشانان مایه آرامش مردم هستند


خطیب جمعه شادگان آتش نشانان را فرشتگان نجات جامعه دانست و گفت: آتش نشانان مایه آرامش مردم هستند.

- گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین هاشم صوفی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شادگان که در محل مسجد حضرت امیر المومنین (ع) این شهر برگزار شد، با اشاره به سالروز شکست حصر آبادان، اظهار کرد: با شکست حصر آبادان در سال 60، سرنوشت جنگ به سود رزمندگان ایران رقم خورد و این پیروزی بزرگ زمینه ساز موفقیت های بعدی برای نظام و انقلاب بود.

وی شکست حصر آبادان را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی و هشت سال دفاع مقدس خواند و افزود: شکست حصر آبادان از دستاوردهای با عظمت ملت ایران است.

حجت الاسلام صوفی در بخش دیگری از خطبه های خود به سالروز آتش نشانی و ایمنی اشاره کرد و گفت: خدمت در حوزه حساس و مهم آتش نشانی قطعاً یک شغل نیست بلکه سعادتی بزرگ است که برای خدمت به مردم فراهم می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه آتش نشانان با جان خود و مردم سرو کار دارند، تصریح کرد: آتش نشانان با حفظ اموال و جان مردم خدمت بزرگی را به انسان و انسانیت انجام می دهند.

خطیب جمعه شادگان در فراز دیگری از خطبه های خود ضمن اشاره به سالروز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، تصریح کرد: تنها راه نجات فلسطین و مردم مظلوم منطقه مقاومت در برابر استکبار جهانی به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانان مایه آرامش مردم هستند

آتش نشانان مایه آرامش مردم هستند