مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-25اجتماعي

معراج شهدای مشهد ثبت ملی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: مکان معراج شهدای مشهد که در دوران دفاع مقدس مورد استفاده قرار می گرفت، در فهرست میراث ملی معنوی ایران به ثبت می رسد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: مکان معراج شهدای مشهد که در دوران دفاع مقدس مورد استفاده قرار می گرفت، در فهرست میراث ملی معنوی ایران به ثبت می رسد.

ابوالفضل مکرمی فر در بازدید از معراج شهدای مشهد که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد، با اعلام این خبر افزود: معراج شهدا میقاتگاه زائرانی است که خونشان را برای حفظ این مملکت داده اند و در طول 8 سال دفاع مقدس مجاهدت و تلاش کردند تا حتی یک وجب از خاک وطنشان به دست بیگانگان نباشد.

وی ادامه داد: از معراج شهدا حدود 20 هزار شهید استان خراسان تشییع شده اند و ارزش معنوی زیادی دارد.

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با همکاری معاون فرهنگی شهرداری مشهد و معاونت زیارت استانداری خراسان رضوی پرونده ثبت ملی این مکان در فهرست آثار معنوی ملی ایران تهیه کرده و مقدمات ثبت این اثر انجام شده و به زودی در فهرست آثار ملی قرار خواهد گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، مکرمی فر درباره اهمیت ثبت ملی معراج ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معراج شهدای مشهد ثبت ملی می شود

معراج شهدای مشهد ثبت ملی می شود