مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-25اقتصادي

کاهش 40 درصدی تعداد مسافر در کشور/ 567 هزار لاستیک در کشور توزیع شد


مدیرکل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: در زمان حاضر براثر شیوع کرونا 40 درصد از شمار مسافر و 28 درصد در شمار سفرها کاهش یافته و ضرر هنگفتی به این ناوگان وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، داریوش باقر جوان در هفدهمین جلسه کمیته راهبری حمل ونقل جاده ای در بخش حمل ونقل مسافر اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون با وجود همه مشکلات 567 هزار حلقه لاستیک سنگین در کشور با نرخ یارانه ای توزیع شده است.

مدیرکل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور افزود: برای ادامه کار نیز 260 هزار حلقه لاستیک در سامانه موجود است که می تواند بخشی از نیاز ناوگان حمل ونقل کشور را تأمین کند.

وی اضافه کرد: تأمین لاستیک یارانه ای از سال 97 ، از طریق سامانه و به صورت صدور حواله و با هماهنگی بین مالکان و لاستیک فروشان به عهده اداره های راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ها گذاشته شد و عملکرد خوبی در سال های 97 و 98 داشت.

مدیرکل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور ادامه داد: اما در سال جاری گلایه هایی در خصوص تعداد، اندازه و برندهای لاستیک ها که کم شده بود وجود داشته است.

وی بیان کرد: در همین راستا با پیگیری انجام شده و دستور وزیر راه و شهرسازی نزدیک به 300 هزار حلقه لاستیک سنگین که در حال ورود به گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 40 درصدی تعداد مسافر در کشور/ 567 هزار لاستیک در کشور توزیع شد

کاهش 40 درصدی تعداد مسافر در کشور/ 567 هزار لاستیک در کشور توزیع شد