مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-25اقتصادي

با تولید خودرو مطابق استاندارد جهانی، می توان به صادرات هم اندیشید


معاون ایران خودرو با اشاره به اینکه پلتفرم K132 در جهت توسعه خودروهای هیبریدی بوده و قابلیت بالایی برای برقی سازی دارد، ضمن تاکید بر توانمندی های گروه مپنا، - معاون ایران خودرو با اشاره به اینکه پلتفرم K132 در جهت توسعه خودروهای هیبریدی بوده و قابلیت بالایی برای برقی سازی دارد، ضمن تاکید بر توانمندی های گروه مپنا، همکاری این دو شرکت را سودمند خوانده که در نتیجه آن با تولید محصول خوب، می توان به بازارهای صادراتی هم اندیشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، نخستین جلسه مشترک گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت گروه مپنا در رابطه با امکان سنجی همکاری مشترک به جهت توسعه خودروهای برقی برگزار و کارگروه مشترک همکاری این دو شرکت تشکیل شد.

طی این جلسه مقرر شد تا حداکثر ظرف یک ماه آینده با ادامه نشست های مشترک و بررسی ابعاد مختلف، تفاهم نامه همکاری تدوین شود.

در این نشست، راهبردهای پلتفرمی ایران خودرو در توسعه خودروهای هیبریدی، استراتژی های تامین قطعات و برآورد قیمتی خودروهای هیبریدی-برقی، تشریح شد.

همچنین توانمندی ها و راهبردهای شرکت مپنا برای همکاری های مشترک با ایران خودرو مورد بررسی قرار گرفت.

طی این نشست کیانوش پورمجیب - معاون طراحی، توسعه و تکوین محصول ایران خودرو- با بیان اینکه پلتفرم K132 برای توسعه خودروی هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تولید خودرو مطابق استاندارد جهانی، می توان به صادرات هم اندیشید

با تولید خودرو مطابق استاندارد جهانی، می توان به صادرات هم اندیشید