مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-25سياسي

شورای آتلانتیک: راهنمای عمل دولت آتی ترامپ در مواجهه با ایران


باربارا اسلاوین در اندیشکده شورای آتلانتیک ، سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ علیه ایران را شکست خورده توصیف کرده و به او توصیه کرده اگر می خواهد در دولت آتی خود در قبال ایران گشایشی داشته باشد باید به فکر تجدید نظر اساسی در این سیاست باشد.

- باربارا اسلاوین در اندیشکده شورای آتلانتیک ، سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ علیه ایران را شکست خورده توصیف کرده و به او توصیه کرده اگر می خواهد در دولت آتی خود در قبال ایران گشایشی داشته باشد باید به فکر تجدید نظر اساسی در این سیاست باشد.

باربارا اسلاوین محقق و پژوهشگر در زمینه سیاست خارجی آمریکا و مدیر طرح آینده ایران در اندیشکده شورای آتلانتیک آمریکا با نگارش مقاله ای با انتقاد از سیاست 4 سال گذشته دولت ترامپ در قبال ایران، این سیاست را بی‌نتیجه و بدون دستاورد و باعث انزوای جهانی آمریکا دانسته و به ترامپ توصیه کرده در صورتی که دوباره در انتخابات 13 آبان امسال پیروز شد، در سیاست شکست خورده فشار حداکثری تجدید نظر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، با وجودی که این عضو ارشد اندیشکده شورای آتلانتیک پیروزی جو بایدن در انتخابات آتی را به نفع سیاست خارجی آمریکا دانسته ولی در مقاله خود توصیه هایی را برای ترامپ در صورتی که در انتخابات آتی پیروز شود هم داشته است؛ از جمله اینکه در گماردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای آتلانتیک: راهنمای عمل دولت آتی ترامپ در مواجهه با ایران

شورای آتلانتیک: راهنمای عمل دولت آتی ترامپ در مواجهه با ایران