مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-25اقتصادي

بررسی و رفع مشکل اعطای تسهیلات به 53 هزار مسکن مهر


قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهراز برگزاری جلسه مشترک رییس کل بانک مرکزی و مسئولان بانک های عامل، برای بررسی و رفع مشکل اعطای تسهیلات به 53 هزار واحد باقی مانده مسکن مهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، احمد اصغری مهرآبادی با تبیین مشکلات واحدهای مسکن مهر، اظهار داشت: 85 درصد عملیات ساخت این واحدهای مسکونی پیشرفت فیزیکی دارد و یکی از مهمترین موانع تکمیل آن، همکاری نکردن بانک های عامل در اعطای تسهیلات باوجود مصوبه شورای پول و اعتبار است.

وی تصریح کرد: با وجود مصوبه این شورا مبنی بر افزایش تسهیلات از 30 به 40 میلیون تومان به این واحدهای مسکونی، بانک های عامل این تسهیلات را پرداخت نمی کنند و چون این تسهیلات را باید از منابع داخلی بپردازند می گویند دولت باید مابه التفاوت سودش را تأمین کند و به همین علت، مقاومت می کنند.

مهرآبادی گفت: بسیاری از این واحدهای مسکونی باقی مانده با کمک مختصری قابل اتمام و واگذاری است، اما به علت این مانع، تکمیل آن خیلی کند پیش می رود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، یکی دیگر از مشکلات واحدهای باقی مانده مسکن مهر را مربوط به ماده 186 قانون مالیات های مستقیم دانست و افزود: پرداخت وام به این واحدهای مسکونی را به ارائه گواهی مشروط کردند در حالی که برخی بدهی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی و رفع مشکل اعطای تسهیلات به 53 هزار مسکن مهر

بررسی و رفع مشکل اعطای تسهیلات به 53 هزار مسکن مهر