مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 08:402020-09-25بين الملل

انتقال پادشاه مالزی به بیمارستان


یک مقام مسئول در کاخ سلطنتی مالزی امروز جمعه اعلام کرد که ملک عبدالله یک هفته با کسی ملاقات نخواهد کرد ، زیرا وی در بیمارستان تحت نظر است.

- یک مقام مسئول در کاخ سلطنتی مالزی امروز جمعه اعلام کرد که ملک عبدالله یک هفته با کسی ملاقات نخواهد کرد ، زیرا وی در بیمارستان تحت نظر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، انور ابراهیم ، رهبر مخالفان مالزی این هفته گفته بود که حمایت اکثریت قاطع و عظیم نمایندگان پارلمان را به دست آورده است و این به او امکان می دهد محی الدین یاسین ، نخست وزیر را سرنگون کند اما باید بتواند پادشاه را متقاعد کند که دارای صلاحیت برای تشکیل دولت است.

این در حالی است که تنها 7 ماه از آخرین جنگ قدرت در مالزی که محی الدین را به ریاست دولت سوق داد می گذرد و ممکن است باعث تأخیر در تلاشها برای ایجاد ثبات اقتصادی پس از چالش هایی در پی کرونا شود.

محی الدین اظهارات انور در مورد کسب حمایت اکثریت را رد کرد و از وی خواست تا این امر را از طریق روند قانون اساسی ثابت کند.

نقش پادشاه در بیشتر موارد تشریفاتی است ، اما ممکن است نخست وزیری را تعیین کند که به نظر وی توانایی جلب حمایت اکثریت پارلمانی را دارد.

وی همچنین می تواند به توصیه نخست وزیر پارلمان را منحل و انتخابات را اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال پادشاه مالزی به بیمارستان

انتقال پادشاه مالزی به بیمارستان