مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-25اقتصادي

افزایش 200 درصدی کشف کالاهای احتکاری در اصفهان


جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از افزایش 200 درصدی کشف کالاهای احتکاری در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: عده ای سودجو و فرصت طلب با سوءاستفاده از شرایط اقتصادی کشور و نوسانات به وجود آمده در قیمت کالاها برای تامین منافع خود اقدام به نگهداری و احتکار کالاهای اساسی و مورد احتیاج مردم در انبارها و حتی منازل مسکونی خود می کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس با جدیت و قاطعیت تمام این گونه فعالیت های غیرقانونی را رصد کرده و با متخلفان برخورد می کند، اظهار داشت: در همین راستا ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی و رصد هوشمندانه موفق شدند یک باب منزل مسکونی که به محل دپوی کالاهای اساسی مردم تبدیل شده بود مورد شناسایی قرار دهند.

وی اظهار داشت: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و شناسایی محل دقیق دپوی کالاها، طی هماهنگی با مقام قضایی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از این مکان بازدید کردند که در نتیجه تعداد زیادی از لوازم خانگی کشف شد.

 هاشمی فر گفت: با بررسی های دقیق صورت گرفته توسط کارشناسان، احتکار بودن کالاهای مذکور محرز و مشخص شد محت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 200 درصدی کشف کالاهای احتکاری در اصفهان

افزایش 200 درصدی کشف کالاهای احتکاری در اصفهان