مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 03:152020-09-24سياسي

بیش از 3300 داوطلب ورود به حرفه مهندسان در خراسان شمالی آزمون دادند


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 3 هزار و 329 نفر در خراسان شمالی طی دیروز و امروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی اظهار کرد: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته های عمران (نظارت، اجرا و محاسبات)، معماری (نظارت و اجرا)، تأسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تأسیسات برقی (طراحی و نظارت)، نقشه برداری ، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور با حضور 3 هزار و 329 نفر در خراسان شمالی طی روزهای پنجشنبه و جمعه 3 و 4 مهرماه در شهر بجنورد برگزار شد.

وی به رشته های کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی اشاره کرد و اظهار داشت: آزمون کاردان های فنی ساختمان شامل رشته های معماری، شهرسازی، عمران، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی نقشه برداری و معماران تجربی در کلیه پایه ها نیز طی دو روز برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی بابیان اینکه رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از نکات مهم برگزاری آزمون خواهد بود، بیان کرد: آزمون داوطلبان سطح استان در 5 حوزه پیش بینی شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3300 داوطلب ورود به حرفه مهندسان در خراسان شمالی آزمون دادند

بیش از 3300 داوطلب ورود به حرفه مهندسان در خراسان شمالی آزمون دادند