مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 02:202020-09-24اجتماعي

طنین مهرورزی اصفهانی ها در شرقی ترین نقاط کشور+تصاویر


داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز برای چندمین سال متوالی در یاری رسانی به مردم در مناطق محروم کشور امسال به استان خراسان جنوبی سفر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، استان اصفهان همواره یکی از شهرستان های ممتاز کشور در کمک و یاری رسانی به سایر هموطنان کشور هستند؛ داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز برای چندمین سال متوالی در یاری رسانی به مردم در مناطق محروم کشور امسال به استان خراسان جنوبی سفر کرده اند.

علی محمدهاشمی با اشاره به حضور کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان اصفهان در قالب طرح نذر آب 3 در دهستان چاه عماری شهرستان خوسف خراسان جنوبی اظهار کرد: این کاروان متشکل از 30 نفر شامل پزشک، پیراپزشک، دندان پزشک، مشاور خانواده و مذهبی، کارشناس توانبخشی، کارشناس فرهنگی اجتماعی، تکنسین دارویی، تیم غربالگری، تیم سحر و داوطلبان  بود که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به ارائه خدمت در این منطقه پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد : در راستای فعالیت این کاروان، مردم 47روستای شهرستان خوسف از خدمات درمانی، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و معیشتی این کاروان بهره مند شدند.

  وی  همچنین از ویزیت رایگان یک هزار و 327 بیمار و توزیع دارو بین مراجعه کنندگان خبر داد و افزود: توزیع 150 بسته نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین مهرورزی اصفهانی ها در شرقی ترین نقاط کشور+تصاویر

طنین مهرورزی اصفهانی ها در شرقی ترین نقاط کشور+تصاویر