مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 20:002020-09-24اجتماعي

فعالیت 35 مرکز انتخاب رشته کنکور در گیلان


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان از فعالیت 35 مرکز انتخاب رشته کنکور در گیلان خبرداد و گفت: 3 مرکز انتخاب رشته در شهر رشت و در هر منطقه آموزش و پرورش استان گیلان نیز یک مرکز انتخاب رشته تا 5 مهر به ارائه خدمات کنکور می پردازند.

- ایسنا/گیلان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان از فعالیت 35 مرکز انتخاب رشته کنکور در گیلان خبرداد و گفت: 3 مرکز انتخاب رشته در شهر رشت و در هر منطقه آموزش و پرورش استان گیلان نیز یک مرکز انتخاب رشته تا 5 مهر به ارائه خدمات کنکور می پردازند.

جمیل عباسی غریب در جمع خبرنگاران با اشاره به گشایش مراکز انتخاب رشته کنکور در استان، اظهار کرد: با توجه به اعلام نتایج کنکور، 35 مرکز انتخاب رشته کنکور سراسری از زمان اعلام نتایج تا 5 مهر، آماده ارائه خدمات روان شناختی و مشاوره با استفاده از نرم افزار مورد تایید آموزش و پرورش است.

وی افزود: انتخاب رشته رایانه ای با کمک 140 مشاور با تجربه آموزش و پرورش گیلان از زمان اعلام نتایج تا مهلت قانونی در مراکز وابسته به آموزش و پرورش انجام می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان گیلان تصریح کرد: غیر از آموزش وپرورش ناحیه 1 رشت که دارای دو مرکز انتخاب رشته است، در هر منطقه آموزش و پرورش استان گیلان یک مرکز انتخاب رشته به ارائه خدمات کنکور می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 35 مرکز انتخاب رشته کنکور در گیلان

فعالیت 35 مرکز انتخاب رشته کنکور در گیلان