مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 19:152020-09-24بين الملل

واکنش چین به اتهامات اخیر وزیر دفاع آمریکا


وزارت دفاع چین به اتهامات اخیر وزیر دفاع آمریکا در این خصوص که چین در حال استفاده از ابزار های نظارتی دیجیتال برای سرکوب گروه های قومی در داخل است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، وزارت دفاع چین به اتهامات اخیر وزیر دفاع آمریکا در این خصوص که چین در حال استفاده از ابزار های نظارتی برای سرکوب گروه های قومی در داخل کشور است واکنش نشان داد.

خبرگزاری اسپوتنیک  به نقل از روزنامه چاینا دیلی نوشت تان کِفِی ، سخنگوی وزارت دفاع چین این اتهامات را نادرست و بی اساس خواند و گفت پکن قاطعانه با این اظهارات مخالفت می کند و امیدوار است که آمریکا روابط میان ارتش دو کشور را به درستی مدیریت کند.

سخنگوی وزارت دفاع چین ضمن یاد آوری در این خصوص که آمریکا از چندین معاهده و سازمان بین المللی از جمله یونسکو، شورای حقوق بشر سازمان ملل، سازمان جهانی بهداشت و توافق پاریس خارج شده، این کشور را به عنوان نقض کننده قوانین بین المللی و برهم زننده نظم بین المللی توصیف کرد.

    پیش از این مارک اسپر ، وزیر دفاع آمریکا مدعی شده بود که چین در حال به کار گیری و آماده سازی ابزار های نظارتی است تا به طور هدفمند برخی گروه های قومی در داخل کشور خود را سرکوب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش چین به اتهامات اخیر وزیر دفاع آمریکا

واکنش چین به اتهامات اخیر وزیر دفاع آمریکا