مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 19:102020-09-24اقتصادي

صندوق توسعه ملی محدودیتی برای ارائه تسهیلات به طرح های سرمایه گذاری ندارد


معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر رفع مسائل حقوقی طرح های سرمای گذاری، گفت: صندوق توسعه ملی برای طرح های سرمایه گذاری کشور محدودیتی در حوزه اعطای تسهیلات ندارد.

- ایسنا/یزد معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر رفع مسائل حقوقی طرح های سرمای گذاری، گفت: صندوق توسعه ملی برای طرح های سرمایه گذاری کشور محدودیتی در حوزه اعطای تسهیلات ندارد.

ولی تیموری در بازدید از طرح نیمه ساز یک هتل در اردکان با بیان این که مجموعه مذکور طرحی بسیار مناسب و چشمگیری در اردکان است، اظهار کرد: این طرح در مسیر ترانزیت کشور واقع شده و با توجه به نیازسنجی گردشگری و ظرفیت منطقه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان این که مسائل حقوقی طرح های سرمایه گذاری مشابه قابل حل شدن هستند، اظهار کرد: مسائل مربوط به گردشگری را در حد توان و امکان بررسی و برطرف خواهیم کرد.

تیموری با بیان این که صندوق توسعه ملی برای طرح های سرمایه گذاری کشور محدودیتی در حوزه اعطای تسهیلات ندارد، گفت: این طرح نیز می تواند به میزان درخواستی و بدون محدودیت اقدام بهدریافت تسهیلات کند اما در مجموع باید در تکمیل چنین طرح هایی سرعت عمل داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق توسعه ملی محدودیتی برای ارائه تسهیلات به طرح های سرمایه گذاری ندارد

صندوق توسعه ملی محدودیتی برای ارائه تسهیلات به طرح های سرمایه گذاری ندارد