مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 18:452020-09-24سياسي

کم کاری هنر در حوزه نمایش مقاومت/ نیازمند نگاه جدی هنرمندان هستیم


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به کم کاری های صورت گرفته در حوزه هنر انقلابی و نمایش مقاومت، گفت: نیازمند نگاه جدی هنرمندان و فعالان حوزه هنر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد عبدالله پور شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در تالار مرکزی رشت ضمن تشکر از همه دستگاه هایی که در برگزاری این جشنواره تلاش کردند، اظهار کرد: متأسفانه در استفاده از ابزارهای هنری برای نمایش مقاومت کم کاری کرده ایم.

وی در ادامه با تعریف سرگذشت خانواده چهار شهید در ییلاقات ماسال که چهار نفر از اعضای این خانواده در زمان انقلاب در جلوی چشمان مادر خانواده توسط منافقین به شهادت رسیدند، افزود: این سرگذشت اندوه بار را نه کسی شنیده نه تاکنون کسی از این خانواده خبر دارد در این جاست که نقش هنر و هنرمندان بیش از گذشته خود را به رخ می کشد.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه باید از هنرمندان سوال کرد که تاکنون کجا بوده و چه کاری در این زمینه انجام داده اند، گفت: از این موضوعات در طول تاریخ انقلاب و دفاع مقدس و حتی امروز بسیار زیاد است و جز با قدرت هنر و هنرمندان نمی توان آنها به نمایش گذاشت و ماندگار کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به کم کاری های که در این زمینه در سال های گذشته صورت گرفته متأسفانه بسیاری از این موضوعات به فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری هنر در حوزه نمایش مقاومت/ نیازمند نگاه جدی هنرمندان هستیم

کم کاری هنر در حوزه نمایش مقاومت/ نیازمند نگاه جدی هنرمندان هستیم