مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 18:352020-09-24سياسي

اخطار به متخلفانی که پروتکل های بهداشتی را در کیش رعایت نمی کنند


رییس کمیته نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی کیش از اعمال قانون در خصوص کسانی که پروتکل های بهداشتی را در این جزیره رعایت نمی کنند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، جلسه اضطراری کمیته نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی عصر امروز پنجشنبه سوم مهر با حضور مسؤولان سازمان منطقه آزاد کیش و دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

حلقه کرونا در کیش تنگ شده است مصطفی خانزادی رییس کمیته نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی از اعمال قانون در خصوص کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند خبر داد و گفت: با فرا رسیدن فصل پاییز، 95درصد کشور در وضعیت قرمز قرار دارد و حلقه کرونا در جزیره رو به افزایش است سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این جلسه با بیان این که سرعت شیوع بیماری کرونا برخی از دستگاه های اجرایی را نیز تحت تاثیر قرارداده، گفت: باید نظارت های حداکثری بر دستگاه های اجرایی تقویت شود و مدیر آن دستگاه نیز مسؤول نظارت بر حوزه مدیریت خود هستند.

همچنین تمام بازارها، دستگاه های اجرایی، رستوران ها، مراکز تفریحات دریایی، ناوگان حمل و نقل عمومی، مؤظف به تکمیل و ارائه فرم بررسی وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی الزامات سلامت محیط و کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار به متخلفانی که پروتکل های بهداشتی را در کیش رعایت نمی کنند

اخطار به متخلفانی که پروتکل های بهداشتی را در کیش رعایت نمی کنند