مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 18:252020-09-24سياسي

رییسی: مسئله زمین خواری در اردبیل پیگیری شود/ هیچ تخلفی از تعاونی ها قابل قبول نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدابراهیم رییسی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: مسؤولان بازرسی و قضایی باید مسئله هایی همچون زمین خواری در اردبیل، مشکلات واحد نئوپان خلخال و کارخانه سیمان را در استان اردبیل پیگیری کنند.

وی افزود: مسئله اصلاح ساختارهای فسادزا که منجر به تولید پرونده می کند، بسیار اهمیت دارد و اصل پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با بسترهای فسادزا ایجاب می‎ کند که سازمان ها و ادارات در هر زمینه فسادزا باید حساس بوده و آن را اصلاح کنند.

رییس قوه قضاییه بیان کرد: علت ایجاد فساد با مبالغ بیشتر در برخی موارد، همین برخورد نکردن با بستر فسادزا در دستگاه ها است.

رییسی ادامه داد: حتی میزان کم فساد در دستگاه ها باید زیاد شمرده شود و با حساسیت با آن برخورد شود.

هیچ تخلفی از تعاونی ها قابل قبول نیست وی گفت: مسئله ی بعدی تخلفات تعاونی ها است، تعاونی ها تشکیل شده اند تا در پیشرفت و تولید نقش داشته باشند اما هیچ تخلفی از آن ها قابل قبول نیست.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: دستگاه قضایی باید کاملاً جدی با تخلفات این چنینی برخورد کند و تفاوتی نیز بین شخص و جمع یا تعاونی وجود ندارد و به هیچ وجه نباید این مجموعه ها جرات تخلف دشته باشند، سخن غلطی است اگر بگویند چون تعاونی فلان اداره است، کاری نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: مسئله زمین خواری در اردبیل پیگیری شود/ هیچ تخلفی از تعاونی ها قابل قبول نیست

رییسی: مسئله زمین خواری در اردبیل پیگیری شود/ هیچ تخلفی از تعاونی ها قابل قبول نیست