مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 17:452020-09-24اقتصادي

سپاه با تمام قدرت در کنار مردم سیل زده تالش است


فرمانده سپاه قدس گیلان از حمایت های همه جانبه سپاه از مردم آسیب دیده تالش خبر داد و گفت: سپاه آمادگی داریم تا 50 درصد هزینه های طرح های منابع طبیعی و کمک هزینه خرید لوازم خانگی را بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، عصر امروز فرمانده سپاه قدس گیلان با حضور میدانی به همراه مدیرکل مدیریت بحران استانداری از مناطق سیل زده تالش بازدید کرد.

  سردار محمد عبدالله پور در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده تالش در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به سه مؤلفه در جلوگیری از وقوع  سیلاب و کاهش خسارت های آن اظهار کرد: حوزه آبخیزداری یکی از دلایل  سیلاب ها است و ما این آمادگی را داریم تا 50 درصد هزینه های طرح های منابع طبیعی را بپردازیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین بر اعلام آمادگی سپاه جهت همکاری در ساخت راه های روستایی در سطح شهرستان تأکید کرد و افزود: حضور مردم در بستر رودخانه بازهم آنان را دچار مشکل می کند  و به همین دلیل آمادگی همکاری در زمینه جابجایی مردم از بستر  رودخانه ها را داریم.

وی با تأکید بر کمک معیشتی و تأمین اقلام و لوازم خانگی برای مردم مناطق سیل زده شهرستان تالش بیان کرد: باید حرف مردم را شنید و برای خدمات رسانی به آنان تلاش ویژه کرد تا باز شاهد بروز ین میزان خسارت نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه با تمام قدرت در کنار مردم سیل زده تالش است

سپاه با تمام قدرت در کنار مردم سیل زده تالش است